Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: Wojtek W. <pawciowy_at_gmx.net>
Data: Sat, 23 Mar 2013 22:44:56 +0100

> Niestety, mylisz się, nigdzie nie mam mowy o "NIEZWŁOCZNIE". Mowa jest
> tylko o tym, że musi odpowiedzieć w ciągu 14 dni, potem już wszystko się
> rozmywa. Przepisy nie są wystarczająco precyzyjne.

Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy
odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy
odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz
wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma
zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub
naprawiana, chyba że wady są nieistotne.

niezwłocznie czyli od ręki :-)

W.W.