Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: deepblue <deepblue_at_wp.pl>
Data: Sat, 23 Mar 2013 13:00:11 +0100
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Message-ID: <514d9948$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 2013-03-23 12:43, Wojtek W. pisze:

> Co się dziwić przecież to Polska najważniejsze sprzedać :-(
> Wszystko pięknie do momentu dostarczenia towaru
> potem martw się człowieku sam...
> Potem już nikogo klient nie interesuje i tak jest wszędzie,
> w sklepach, u operatorów telekomunikacyjnych itp.
>
> W sumie popełniłeś błąd oddając kartę na gwarancji a nie rękojmi.
> Naprawa może teraz potrwać praktycznie nieskończenie długo :-(
> Sklep umywa ręce, bo przecież gwarant się tym zajmuje a nie oni.
>
> Na rękojmi mają 2 tygodnie na odpowiedź czy uznają reklamację
> i NIEZWŁOCZNIE naprawić szkodę przez wymianę lub zwrot kasy.
>

Niestety, mylisz się, nigdzie nie mam mowy o "NIEZWŁOCZNIE". Mowa jest
tylko o tym, że musi odpowiedzieć w ciągu 14 dni, potem już wszystko się
rozmywa. Przepisy nie są wystarczająco precyzyjne.

-- 
deepblue
Received on Sat 23 Mar 2013 - 13:05:02 MET

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sat 23 Mar 2013 - 13:51:02 MET