Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sat, 23 Mar 2013 15:00:03 +0100

Dnia 2013-03-23 13:12, Użytkownik Kosu napisał:

> Każdy pewnie kiedyś w życiu miał jakiś problem z reklamacją i może
> skrytykować jakiś sklep.
>
> Proponuję zatem wymieniać sklepy, które "skaczą" wokół klienta i nikt
> nigdy nie miał żadnego problemu z reklamacją czy innym wsparciem.

Raczej takich nie znajdziesz.
Kupiłem coś i to coś się zepsuło, odniosłem do sklepu, alternatywą
było wysłanie do serwisu który jest daleko a czasami nawet za
granicą. Niezależnie na co się powołam to sklep i tak ma swoje
procedury w myśl których towar wysyłają np. w piątki a ja dostarczyłem
w poniedziałek lub po zebraniu kilku przedmiotów wysyłanych
do tego samego serwisu czyli mogą czekać z wysyłką dłużej niż tydzień.
I tutaj mogę się pieklić, robić awantury pracownikowi biura
spławiania klienta lub pisać paszkwile ale nic to nie zmieni.
Serwis naprawi, odczeka aż się zbierze kilka sztuk i odeśle do sklepu.
W wersji optymistycznej sprzęt naprawiony dostanę po czterech
tygodniach. W wersji mniej optymistycznej poczekam dłużej.

Pozdrawiam