Re: Klawiatura

Autor: deepblue <deepblue_at_wp.pl>
Data: Sat, 23 Mar 2013 15:07:05 +0100

W dniu 2013-02-14 18:54, 2late pisze:
> Zastanawiam sie jaka klawiature kupic. Tymczasowo do laptopa ale z
> czasem bedzie do "blaszaka". USB, bezprzewodowa? Ma to byc uniwersalne,
> zebym nie musial w przyszlosci kupowac drugiej, bo cos tam. Jak sie maja
> klawiatury do startu komputera, jak wejsc do biosu jesli jest
> bezprezwodowa, da sie, czy to startuje dopiero z Windows? A moze sa
> uniwersalne, USB i bezprzewodowe w jednym.
> Wybor za duzy zeby sie zdecydowac wiec moze ktos cos poradzi. :)
>
> Pozdrawiam

Nie korzystam z bezprzewodowych więc polecić mogę tylko przewodową:
Natec Medusa Slim 2. Bardzo cicha (x-scissors), niski skok klawiszy
praktycznie jak w laptopie, z 3 kolorami podświetlenia (jest wersja
bez), klawisze multimedialne. Z wad mały klawisz Backspace.
Najlepsza jaką dotąd miałem z klawiatur do 200 zł a miałem ich trochę
(Microsoft, Logitech)

--
deepblue