On 2013-03-23, RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl> wrote:
>> Proponuj臋 zatem wymienia膰 sklepy, kt贸re "skacz膮" wok贸艂 klienta i nikt
>> nigdy nie mia艂 偶adnego problemu z reklamacj膮 czy innym wsparciem.
>
> Raczej takich nie znajdziesz.
To w艂a艣nie pr贸buj臋 wykaza膰...
> Kupi艂em co艣 i to co艣 si臋 zepsu艂o, odnios艂em do sklepu, alternatyw膮
> by艂o wys艂anie do serwisu kt贸ry jest daleko a czasami nawet za
> granic膮. Niezale偶nie na co si臋 powo艂am to sklep i tak ma swoje
> procedury w my艣l kt贸rych towar wysy艂aj膮 np. w pi膮tki a ja dostarczy艂em
Dok艂adnie tak. Sklepy internetowe to generalnie dosy膰 efektywne
firmy z ma艂ym zatrudnieniem. Czyli raczej nie ma tam etat贸w do obs艂ugi
reklamacji, wi臋c robi to jaki艣 pracownik raz w tygodniu (jak si臋
"uzbiera").
Jeszcze raz powtarzam: jak kto艣 chce mie膰 lepsz膮 obs艂ug臋, to niech
nie kupuje w sklepach internetowych. Niech idzie do Saturna - tam
w ka偶dym sklepie siedzi ze 20 nudz膮cych si臋 os贸b, kt贸re przez 90%
czasu pracy pytaj膮 "czy mog臋 pom贸c?" i s艂uchaj膮 odpowiedzi "nie".
No i jest wspomniany wcze艣niej Dell door-to-door :).
pozdrawiam,
Kosu
Received on Sun 24 Mar 2013 - 12:30:02 MET
To archiwum zosta硂 wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sun 24 Mar 2013 - 12:51:02 MET