Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat, 23 Mar 2013 13:54:03 +0100

Dnia 23 Mar 2013 12:09:59 GMT, Kosu napisał(a):

> Tak. Tak właśnie wygląda świat dla oszczędzających. Jeśli kupujesz
> tanio, to jesteś tratowany gorzej. Kupuj workstation'y Della, załóż
(ciach…)
> d) możesz kupować gotowe zestawy np. od Della z opcją door-to-door 24h,
> zamiast samemu składać i potem psioczyć na sklepy.

Nie no - najlepiej siedzieć grzecznie i się przyzwyczaić. Niestety przez
takie podejście obsługa klienta wygląda u nas często tak, jak wygląda.
Trzeba się nadzwonić, naszarpać, a i tak reakcja jest pt. „czego ten
upierdliwiec od nas chce”.

Jakoś dziwnym trafem kupując breloczki za oszałamiającą kwotę 20€, gdzie w
jednym komplecie miałem pomylony egzemplarz, temat załatwiłem jak trzeba w
piątek o 21-wszej, a na całość wystarczył jeden mail (pozostałe dwa to już
wymiana przedweekendowych uprzejmości). Tyle tylko, że sklep z Holandii. Da
siÄ™? Da siÄ™.

[ Niektóre błędy nie były by tak tragiczne, gdyby nie próby ich            ]
[ naprawienia.                                        (znalezione w necie) ]