Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: deepblue <deepblue_at_wp.pl>
Data: Sun, 24 Mar 2013 00:32:38 +0100
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Message-ID: <514e3b93$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 2013-03-23 13:54, Przemysław Ryk pisze:
> Dnia 23 Mar 2013 12:09:59 GMT, Kosu napisał(a):
>
>> Tak. Tak właśnie wygląda świat dla oszczędzających. Jeśli kupujesz
>> tanio, to jesteś tratowany gorzej. Kupuj workstation'y Della, załóż
> (ciach…)
>> d) możesz kupować gotowe zestawy np. od Della z opcją door-to-door 24h,
>> zamiast samemu składać i potem psioczyć na sklepy.
>
> Nie no - najlepiej siedzieć grzecznie i się przyzwyczaić. Niestety przez
> takie podejście obsługa klienta wygląda u nas często tak, jak wygląda.
> Trzeba się nadzwonić, naszarpać, a i tak reakcja jest pt. „czego ten
> upierdliwiec od nas chce”.

Dokładnie. Gdybym napisał takie idiotyzmy jak Kosu na jakimkolwiek
zachodnim forum to wzięliby mnie za wariata.

> Jakoś dziwnym trafem kupując breloczki za oszałamiającą kwotę 20€, gdzie w
> jednym komplecie miałem pomylony egzemplarz, temat załatwiłem jak trzeba w
> piątek o 21-wszej, a na całość wystarczył jeden mail (pozostałe dwa to już
> wymiana przedweekendowych uprzejmości). Tyle tylko, że sklep z Holandii. Da
> siÄ™? Da siÄ™.
>

Da siÄ™, takĹĽe w Polsce, ale chyba warunkiem jest, ĹĽe sklep jest jeszcze
nowy i nie za duży - gdy się rozrośnie, nałapie klientów to im się w
dupie przewraca i dzieje się to co z Morele. Wystarczy poczytać ich
fejsa. Myślałem, ze mój przypadek to wyjątek ale to chyba reguła.
Od ponad 10 lat kupuję większość rzeczy w necie i takiej sytuacji nie
miałem, a reklamowałem już trochę.

-- 
deepblue
Received on Sun 24 Mar 2013 - 00:35:02 MET

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sun 24 Mar 2013 - 00:51:02 MET