Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: Kosu <Kosu_at_nospam.com>
Data: 24 Mar 2013 11:50:18 GMT

On 2013-03-23, Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> wrote:
> Nie no - najlepiej siedzieć grzecznie i się przyzwyczaić. Niestety przez
> takie podejście obsługa klienta wygląda u nas często tak, jak wygląda.
> Trzeba się nadzwonić, naszarpać, a i tak reakcja jest pt. „czego ten
> upierdliwiec od nas chce”.

Podchodzisz do tematu, jakby "po drugiej stronie" byli jacyś kosmici
albo nie wiem co. Tzn. piszesz: my-obywatele-klienci - musimy się
przeciwstawiać sprzedawcom (kapitalistycznym wyzyskiwaczom!).

Sprawa jest bardzo prosta. Sklep musi sobie wybrać tzw. "model
biznesowy". Może być droższy, ale oferować lepszy "support"
albo może być tańszy i koncentrować się na sprzedaży (i minimalizować
inne koszty). Tego się po prostu nie da przeskoczyć, jeśli firma ma
przynosić zysk. Ty jako klient możesz albo kupić taniej albo drożej
i przyjąc do wiadomości, co dostajesz w zamian. Nie możesz wymagać,
żeby tani sklep oferował Ci to samo co drogi. To jest po prostu
NIEWYKONALNE.

"Morele.net" to jest po prostu elektroniczny dyskont. Jest jak
Biedronka, ale zamiast ciasnych alejek, brudu, spoconych kasjerów
i braku obsługi kart jest słabsza obsługa klienta. Po prostu mało jest
innych możliwości na oszczędność.

pozdrawiam,
Kosu