Re: DOBRA przejściówka usb - ata+sata ?

Autor: Olaf Frikiof Skiorvensen <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Fri, 15 Mar 2013 10:51:23 +0100

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 15 Mar 2013 09:40:12 +0100
 doszła do mnie wiadomość <khun8p$kt7$1_at_mx1.internetia.pl>
 od BartekK <sibi_at_drut.org> :

>Jeśli chodzi o taki "dock" to na biurku używam gembird-a na usb3.0
>HD32-u3s-1 - i jest ok, ale to co przedstawiłeś w terenie mi nie
>przejdzie - jest zbyt duże, do wnętrza komputera/maszynki nie wcisnę, a
>demontaż dysku to przeważnie katorga. Niby tylko kilka-kilkanaście
>śrubek, by wyciągnąć blachę, do której jest dysk przykręcony, ale
>jeszcze do tej blachy są często przypinane trytykami kabelki... a
>wszystko w stanie "ledwo działa, więc nie ruszać"
>przykładowa fotka
>http://img.atmimg.com/images/ncr-atm-parts/445-0723046p2.jpg - dysk
> [...]

Nie jest to zbyt wygodne, racja.
Chciałem przeprowadzić parę testów, ale stacja była łaskawa się sp...
Wysiadło dziadowskie złącze mini usb3 w urządzeniu(co za idiot
projektował te złącza, zawsze uważałem, że całe to USB to wypierd
szatana), jak się go lekko podegnie, to działa.
Poza tym zasilacz ma 12V 2A, więc czasem może być mało.

--
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=NF-R-McfN1Q#t=80s