Re: CISS w HP 3700

Autor: Lisciasty <lisciasty_at_post.pl>
Data: Fri, 15 Mar 2013 02:52:29 -0700 (PDT)

On Mar 15, 9:05 am, "ZS" <a..._at_wp.pl> wrote:
> Peewnie trzeba jakiś lepszy tusz zakupić (choc ja na razie na tym  tanim co
> z cisem był jadę)

Używałem Lyson, Vanson i Hongsam. Nie wiem czy to dobre czy nie...

> A to dziwne bo skad wie że podpiete ma wężyki, może cos nie tak z kardridżem

W ploterze mam kartridże z chipami których nie trzeba resetować, do
tego wężyki i duży zasobnik. Po włączeniu plotera wywala mi błąd braku
kartridża, muszę wyjąć wszystkie, włożyć czarny i potem po kolei
kolorowe. Czasem załapie, czasem nie. Miałem kiedyś kartridże z
wtykaczem do resetowania i to działało lepiej.

> Może inaczej sie nazywać ale ta sama zasada. Ewetnualnie napełnianie samemu
> ale wtedy nie ta pojemność

Tutaj problemem nie jest napełnianie tylko problemy z identyfikacją
chipa mam wrażenie :/

L.