Re: DOBRA przejściówka usb - ata+sata ?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Fri, 15 Mar 2013 11:02:56 +0100

W dniu 2013-03-15 10:51, Olaf Frikiof Skiorvensen pisze:
> Chciałem przeprowadzić parę testów, ale stacja była łaskawa się sp...
> Wysiadło dziadowskie złącze mini usb3 w urządzeniu
Otóż to... jakby mogli to by zrobili podłączanie przyczepy kempingowej
na mikro-usb... wszystko się pierdzieli 10x szybciej niż mogłoby, gdyby
to zrobić solidnie.
W moich przejściówkach usb-ATA przeważnie właśnie kabelek usb łamie się
gdzieś przy obudowie, albo przy samej płytce, albo złącze ATA odpada od
płytki (razem ze ścieżkami, żeby było trudniej naprawić) - a po kilku
naprawach nie ma już czego się obudowa trzymać i odpada. Trzeba by wziąć
nówkę sztukę i zalać klejem do pełna, ale to pewnie znów zdechnie z
powodu awarii czipa (bo też się zdarzają).