Re: tani komp - dobry wybor?

Autor: Kosu <Kosu_at_nospam.com>
Data: 14 Mar 2013 19:39:49 GMT

On 2013-03-14, Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com> wrote:
> Ale nawet szkoda Twojego czasu na tłumaczenie tego grupowym hejterom
> SSD. Oni i tak wiedzÄ… lepiej i jak im od tego dobrze, to co nas to
> obchodzi - jak dla mnie mogą uruchamiać OS nawet z FDD czy CD
> z ich oszałamiającym czasem dostępu i udawać że WinNT 6.x i aplikacje
> pod niego nie tworzą dziesiątek, jeżeli nie setek tysięcy małych plików
> po paru miesiącach używania.

Nie chodzi o bycie "haterem" tylko o racjonalne spojrzenie na świat.
Niektórzy ludzie czasem tracą kontakt z rzeczywistością i wtedy
rodzą się dyskusje o haterach SSD czy o tym, że nie da się używać
kompa bez Total Commandera (to nadal mój faworyt). Czasem zamiast
pędzić za nowinkami i cyferkami w benchmarkach warto po prostu
zwolnić i się zastanowić. Pomyśleć o tym jak ludzie używają komputerów,
a nie o tym jak hipotetycznie mogliby ich używać.

Byłem dziś 10h w pracy i w tym czasie świadomie (tzn. celowo)
otworzyłem pliki mające może 100MB, a zapisałem (wliczając
autozapisy) pewnie 2-3-krotnie więcej. No i co - wiele by mi ten SSD
dał? :)

pozdrawiam,
Kosu