Re: tablet PC TabFun 7.0

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Mon, 11 Mar 2013 13:11:00 +0100

Dnia 2013-03-11 10:15, Użytkownik juzek napisał:

> Wolałbym się dowiedzieć czym się różnią gigaherce w tablecie od tych w
> PCcie a nie dywagacje na temat linuxa:)

Inny procesor inna wydajność z megaherca. Dokładnych wyników szukaj
w opublikowanych w sieci wynikach benchmarków.

> Podam banalny przykład z monitorem, miałem taki prosty monitor bez
> sterowników z którym żaden windows nie miał żadnego problemu, po prostu
> ustawiał parametry standardowe, które można było sobie ewentualnie
> zmienić, w końcu to był tylko monitor a nie jakaś czarna skrzynka:) ]
> Niestety na żadnym linuxie nie mogłem uruchomić trybu graficznego, bo
> żadne sobie z tym monitorem nie radził i nie pomagało nawet ręczne
> ustawienia znanych parametrów tego monitora, po prostu każdy linux sie
> wykrzaczył i tyle:)

Mam wrażenie że zmyślasz. Gdyby to była prawda nie miał byś
problemu z podaniem co to za monitor i co za dystrybucja linuxa.

> Jeśli pod linuxa nie masz sterowników to nic nie poradzisz a niestety
> ostatnio producenci nie dołączają sterowników do linuxa i jeśli linux
> nie ma własnych sterowników na ten konkretny sprzęt to kicha:(
> Dlaczego producenci sprzętu nie chcą pisać serów pod pingwina?

Tak dla twojej wiedzy. W każdym systemie potrzebny jest sterownik.
W windowsie też.

Pozdrawiam