Re: tablet PC TabFun 7.0

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Mon, 11 Mar 2013 00:28:28 +0100

> MS Word, Photoshop, nawet AutoCAD mozna uruchomic pod Linuksem.

No właśnie o tym pisałem, przeciętny użytkownik komputera używający cada
do projektowania budki dla ptaków, ktoś kto kupuje licencję Autocada nie
musi szukać darmowego systemu

> Kontrprzyklad: rejestrator studyjny E-MU 0204.

To nie jest kontrprzykład, to jest jeden z wyjątków, szczególnie że to
rozwiązanie w 99% sprzętowe i fakt że w win trzeba zainstalować
sterowniki a w Linuksie nie to rzecz nieistotna. W Linuksie nie da się
na przykład obsłużyć w żaden sposób połowy albo więcej skanerów i
drukarek jeśli nie kupi się sterowników pisanych przez firmy trzecie.

Reasumując napisze raz jeszcze, instalowałem Linuksa na przestrzeni lat
z 10 razy i za każdym razem nie znalazłem dużej części softu i driverów
których potrzebowałem natomiast widzę w repozytoriach coraz więcej
oprogramowania przypominającego Sklep Google, czyli kupa shitu.