Re: tablet PC TabFun 7.0

Autor: gadacz <gadacz_usenet_at_o2.pl>
Data: Mon, 11 Mar 2013 00:54:46 +0100

W dniu 2013-03-07 13:49, news pisze:

> Ale co mam odpalić jak tam nic nie ma? Ten android pod tym względem
> podobny do linuxa:)
> Nie da się na tego tableta XP zainstalować?
>
> Jak byś wyjaśnił czym się różnią megaherce w arm od x86 to byłbym
> wdzięczny.

przecież android to jest w zasadzie linux!
tylko nieco inaczej opakowany.
A w Smart TV, to myślisz, że jaki system jest?
PINGWIN! czytaj: linux.
Zapodaj sobie jakieś appki i przestań marudzić, że tablet
jest do niczego.

Może zadaj pytanie,
co chciałbyś zrobić z tym tabletem, to będzie
jakaś bardziej interesująca odpowiedź niż
wymyślanie zastosowań do urządzenia, które posiadasz.

pozdrawiam
gadacz