Re: tablet PC TabFun 7.0

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Mon, 11 Mar 2013 02:53:46 +0100

Padre wrote in <news:khj5e2$lp8$1_at_mx1.internetia.pl>
> ktos kto kupuje licencje Autocada nie musi szukac darmowego systemu

Stac mnie na zakup Windowsa, moj laptop mial nawet preinstalowanego. Uzywam
Linuksa bo... lubie. Stac mnie na zakup iPhone'a, uzywam telefonu z
Androidem (swego czasu byl niewiele tanszy od iPhone'a), bo preferuje ten
system. Swiadomie, po organoleptycznym porownaniu. Gdyby mnie stac bylo -
wolalbym np Toyote Hilux nawet od 10x drozszego Maybacha.

> W Linuksie nie da się na przykład obsłużyć w żaden sposób połowy
> albo więcej skanerów i drukarek

www.sane-project.org/sane-mfgs.html
Z drukarkami jest jeszcze lepiej.

> jeśli nie kupi się sterowników pisanych przez firmy trzecie.

Z ciekawosci, masz na mysli VueScan?
www.hamrick.com/vuescan/vuescan.htm#supported
Nie slyszalem o innych komercyjnych aplikacjach do skanowania dla Linuksa.
SilverFast dziala tylko pod Win i Mac OS.

> Reasumujac napisze raz jeszcze, instalowalem Linuksa na przestrzeni lat
> z 10 razy i za kazdym razem nie znalazlem duzej czesci softu

Nie potrafisz czytac ze zrozumieniem? Pisalem z dwa razy. Pod Linuksem
dziala software (znaczna czesc aplikacji) przeznaczony dla Windowsa dzieki
WINE.

> w zasadzie nawet jestem z wyksztalcenia informatykiem

Wyksztalceni informatycy przeszli kursy "Architektura komputerow" i
"Systemy operacyjne" (na UJ na 1. roku) i nie zadaja pytan
"Nie da sie na tego tableta XP zainstalowac?"

Sam NIE jestem informatykiem, a jakos z praca na Linuksie nie mam zadnego
problemu. Nie zgadzam sie ze stwierdzeniem
> Zeby uzywac Linuxa to najpierw trzeba skonczyc studia w tym kierunku:)

Nawet w liceum nie sprawial mi problemow.

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber