Re: tablet PC TabFun 7.0

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Sun, 10 Mar 2013 23:31:30 +0100

Padre wrote in <news:khi6va$fuf$1_at_mx1.internetia.pl>
> Już kilka razy w życiu podchodziłem do Linuksa i za każdym razem
> okazywało się, że co najmniej połowa niezbędnych mi aplikacji nie ma
> linuksowych odpowiedników ani nie daje się pod Linuksem uruchomić w
> żaden sposób.

MS Word, Photoshop, nawet AutoCAD mozna uruchomic pod Linuksem.
http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&iId=86
Znaczna czesc aplikacji Windowsowych dziala. Wlasnie pisze z 40tude Dialog.
http://dialog.datalist.org/downloads/download.html
Nie ma on natywnej wersji dla Linuksa, pomimo to jednak wlasnie uruchomilem
go pod Fedora.

> O w pelni funkcjonalnych sterownikach do posiadanego
> sprzetu laskawie nie wspomne.

Kontrprzyklad: rejestrator studyjny E-MU 0204. Pod Linuksem pracuje
praktycznie out of the box (trzeba tylko w ustawieniach przelaczyc na niego
z wbudowanej karty dzwiekowej). Pod Windowsem 7 wymaga instalacji
sterownikow producenta, sam Windows driverow nie posiada, nawet nie potrafi
pobrac ze strony MS. Na dodatek pod Win 7 sterowniki sa podobno tragiczne,
pod Linuksem nie sprawia problemow.

Podobnie jest ze znaczna iloscia modemow 3G.

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber