Re: wybor komputera

Autor: Pawel O'Pajak <opajak_at_interia.pl>
Data: Mon, 04 Mar 2013 00:36:07 +0100

Powitanko,

> Nawet jakbyś kupił kartę wspieraną (z zmieniajacej się listy) przez
> aktualnie używany AutoCad (i to że quadro, to wcale nie znaczy że będzie
> wspierana), i włączył akceleracje sprzętową, to niewielką różnicę
> mógłbyś zobaczyć

Nie wiem jak przy CADach, ale przy video w Adobe odpowiednia karta
potrafi przyspieszyc proces kilkunastokrotnie. Nie wiedziec czemu na
liscie rekomendowanych nie ma serii GTX 6x0, najwyzszy model z GTXow to
580. To bydle jest wyrzezbione w procesie 40nm i ciagnie pradu tyle co
galwanizernia. Nie wiem czemu producenci prockow moga zejsc do 22nm, a
nVidia ledwie do 32. Ktos moze probowal wyrwac radiator z wiatrakami i
wstawic bojler, znaczy sie chlodzenie wodne?
A ceny Quatro powalaja, kurde, karta 2 razy drozsza niz moj samochod.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: