Re: wybor komputera

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sun, 03 Mar 2013 23:30:42 +0100

W dniu 2013-03-03 22:39, Marek pisze:
> W ogóle nie gram w gry, użytkowanie kompa dziele 50/50 miedzy programy
> CADowskie (Solid Works, AutoCAD, EdgeCAM) oraz internet, filmy i muzyke.
> Ale nie wiem jaka karta grafiki. Najpopularniejsze sÄ… RADEONy 7770 lub
> GeForce GTX650. I tutaj moje pytanie - czy lepiej sprawdzi siÄ™
> standardowa karta jak Radeon, czy inwestować w kartę Quadro ?
> Będę wdzięczny za wszelkie opinie ludzi pracujących w tych programach :-)
W takich zastosowaniach całkowicie i zupełnie wystarczy ci karta
graficzna wbudowana w procesory i5/i7.
Nawet jakbyś kupił kartę wspieraną (z zmieniajacej się listy) przez
aktualnie używany AutoCad (i to że quadro, to wcale nie znaczy że będzie
wspierana), i włączył akceleracje sprzętową, to niewielką różnicę
mógłbyś zobaczyć tylko przy generowaniu 3D i tylko skomplikowanych scen
3D, i ich obracaniu itp. To samo całkiem dobrze działa na kartach
wbudowanych intela, a zwłaszcza jak będziesz miał tak mocny procesor jak
i7, to różnica żadna.