wybor komputera

Autor: Marek <marek_at_yahoo.com>
Data: Sun, 03 Mar 2013 22:39:38 +0100

Witam

Przeglądałem bardzo dużo wątków i im więcej przeglądam tym mniej wiem.
Dlatego pomyślałem, że najlepiej zapytać użytkowników mających
na co dzień z tym styczność.
Czeka mnie wymiana komputera. Ale nie do końca wiem co kupić.
W ogóle nie gram w gry, użytkowanie kompa dziele 50/50 miedzy programy
CADowskie (Solid Works, AutoCAD, EdgeCAM) oraz internet, filmy i muzyke.
Projekty od kilku do kilkudziesięciu elementów w złożeniu - nie są to
bardzo duże profesjonalne projekty.
Do tego jeszcze dochodzi amatorska obróbka zdjęć.
Mam budżet ok. 2500zł (potrzebuję samą stację roboczą).
Chciałbym kupić coś z procesorem I5 lub I7.
Ale nie wiem jaka karta grafiki. Najpopularniejsze sÄ… RADEONy 7770 lub
GeForce GTX650. I tutaj moje pytanie - czy lepiej sprawdzi siÄ™
standardowa karta jak Radeon, czy inwestować w kartę Quadro ?
Potrzebuję bardziej uniwersalnego komputera z możliwością robienia
średniej wielkości projektów w programach CAD.

Będę wdzięczny za wszelkie opinie ludzi pracujących w tych programach :-)

pozdr
Marek