Re: Single czy dual chennel?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri, 1 Mar 2013 15:59:40 +0000 (UTC)

U¿ytkownik Michal snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com ...

> [...]
> PCI-E/FSB na async, by nie dosta³y "kosmicznego" taktowania.
> Przydatne o tyle, ¿e nawet taki 2500 MHz Venice na dzi¶ jest do¶æ wolny
> - takie czasy ¿e bez 2-rdzeniowego CPU ciê¿ko nawet z przegl±darki WWW
> korzystaæ - mia³em nieprzyjemno¶æ sprawdziæ co¶ na Allegro na
> 1-rdzeniowym CPU - nie wiem co oni w layocie zmieniali (a zmieniaj± co
> trochê, pewnie dla generowania wirtualnych kosztów za pierdylion z³otych
> by nie p³aciæ podatków albo jak najmniejsze), ale nawet taka prosta
> strona w obecnym wydaniu to hipopotam na jednordzeniówce.

a jak to zwiekszy pr±do¿erono¶æ?
Komp chodzi przewa¿nie 24/7 i nie chcia³bym nadto zwiekszaæ kosztów.

> Khmm, i dzia³a? Bo Gigabyte w manualu od tej instrukcji zeznaje ¿e nie
> wstanie z trzema modu³ami, chyba ¿e przez "unable to boot" uznaj± brak
> obs³ugi dual chanel, ale to do¶æ oczywiste.

:) NO W£ASNIE!
Czyta³em tego manuala i s±dzi³em wrêcz zze co¶ ¼le rozumiem z angielskiego.
Ale tam by³y wymienione chyba wszystkie kombinacje z 3 modu³ami. Mam
rozumieæ, ¿e ta p³yta mia³aby teoretycznie trzech nie obs³ugiwaæ...?