Re: Single czy dual chennel?

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Fri, 01 Mar 2013 17:57:43 +0100

W dniu 2013-03-01 16:59, Budzik pisze:

> :) NO W艁ASNIE!
> Czyta艂em tego manuala i s膮dzi艂em wr臋cz zze co艣 藕le rozumiem z angielskiego.
> Ale tam by艂y wymienione chyba wszystkie kombinacje z 3 modu艂ami. Mam
> rozumie膰, 偶e ta p艂yta mia艂aby teoretycznie trzech nie obs艂ugiwa膰...?

        Jedyne co mi przychodzi艂o do g艂owy w tej sytuacji, to wyk艂adnia
kontekstowa - to jest w podrozdziale o trybie pracy dualu -> by膰 mo偶e
przez "to unable to boot" rozumieli niemo偶liwo艣膰 "odpalenia" trybu
dwukana艂owego, a nie systemu z 3 modu艂ami (nie pami臋tam takiej sytuacji
od czas贸w 80486 z kr贸tkimi SIMMami).
Niemniej jednak "angielski trudna j臋zyk" i wychodzi, 偶e chi艅czyk tak
samo dobrze pisze po angielsku jak po polsku, co cz臋sto mamy okazj臋
"podziwia膰" na r贸偶nych instrukcjach chi艅skiego badziewia, kt贸re z
obowi膮zku ustawowego musz膮 mie膰 polsk膮 instrukcj臋 (o ile tak mo偶na
nazwa膰 t膮 艣mieciow膮 kartk臋 wielko艣ci banknotu wrzucon膮 niedbale do
艣rodka) zawieraj膮c膮 nieraz takie kwiatki, 偶e jakby kto艣 usi艂owa艂 z
rozmys艂em bawi膰 si臋 przekr臋caniem j臋zyka polskiego, takich cud贸w by
nie wymy艣li艂.

--
/MB