Re: Jaki czytników do ebooków - kilka pytań

Autor: Netx <nospam_at_chip.pl>
Data: Fri, 01 Mar 2013 17:08:41 +0100

W dniu 2013-02-28 22:23, Zebb pisze:
> A moze zamiast placic np. 400-500 pln kupic na alle jakiegos onyx-a
> (podobna ma program do czytania na glos iVONA) albo cos za 199 pln
> (chociaz to podobno ma slaba matryce)
> Moze jest jakas strona www w Polsce albo zagranica gdzie sa testy,
> porady etc.

Polecam forum: http://forum.eksiazki.org/eczytniki-f151/
Ja przed zakupem wyczytałem że Kindle przesyła do Amazon różne
informacje w tym listę książek jakie się ma na czytniku. Nie każdemu to
odpowiada więc zdecydowałem się na Sony PRS-T1 + poprawki oprogramowania
Morkl. Jednak po przeczytaniu kilku pozycji i tak wróciłem papierowych
książek.