Re: IBM T42 [OT]

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Fri, 01 Mar 2013 14:51:00 +0100

W dniu 01.03.2013 13:15, JD pisze:

> Nie dziwi mnie więc, że w realnym świecie dostałeś po mordzie :).

Swoją drogą biorąc pod uwagę, że w powyższym przypadku okazałem "brak
kultury" broniąc (skutecznie notabene) własnego mienia przed rabusiem,
pozostaje mi tylko życzyć by ciebie ktoś np. wyciągnął z samochodu i
solidnie skopał w celu zrabowania owego samochodu. I wtedy będę mógł
stwierdzić, żeś cham bo nie oddałeś własnego mienia po dobroci.

--
Ĺšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy