Re: IBM T42 [OT]

Autor: JD <jacek3d_at_gmail.com>
Data: Fri, 01 Mar 2013 13:15:11 +0100

W dniu 2013-03-01 09:59, Andrzej Lawa pisze:

> Chujem to są podszyte takie głąby jak ty, co to nawet kodowania nie
> potrafią ustawić.

Na każdej grupie, na której cię widuję, większość twoich postów
to "zawijaj wiersze", "naucz się kodować", i "idź na właściwa grupę",
po czym kończysz wyzywając od debili i chujów.

Nie dziwi mnie więc, że w realnym świecie dostałeś po mordzie :).

A brak odpowiedniego nośnika dla konkretnego modelu laptopa,
można przy odrobinie dobrej woli potraktować jako temat sprzętowy.

--
Pozdrawiam
JD