Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Thu, 31 Jan 2013 17:17:08 +0100

Dnia 2013-01-31 16:55, Użytkownik JDX napisał:

> OK, jest tam też podane, że SSD innych producentów mają awaryjność
> poniżej 1% której żaden producent HDD nie osiągnął i pewnie nigdy nie
> osiągnie. Dziwię się więc, że nie wyciągnąłeś wniosku, że SSD są 2-3
> razy mniej awaryjne niż najlepsze HDD. :-D

Nie jest bo kończy się na awaryjności pięcio procentowej.
Tyle że przypomnę co już pisałem, awaryjność jedno czy
pięcio procentowa oznacza brak bezawaryjności co pewni
fanboye to sugerowali.

> Nie wyciągnąłem takiego wniosku z cytowanego zdania. To, że SSD są tak
> samo (lub mniej) awaryjne od HDD to moje stwierdzenie.

To jeszcze dopisz z jakich danych miałem taki wniosek wyciągnąć
i co on ma wspólnego z moją opinią o SSD jako drogim i mało pojemnym
rozwiązaniu ?

Pozdrawiam