Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Thu, 31 Jan 2013 18:40:42 +0100

On 2013-01-31 17:17, RadoslawF wrote:
[.....]
> Tyle że przypomnę co już pisałem, awaryjność jedno czy
> pięcio procentowa oznacza brak bezawaryjności co pewni
> fanboye to sugerowali.
Nie sugeruje też, że SSD są bardziej awaryjne od HDD.

> To jeszcze dopisz z jakich danych miałem taki wniosek wyciągnąć
Np. postawie danych dostępnych w sieci. Każdy je sobie może znaleźć.

> i co on ma wspólnego z moją opinią o SSD jako drogim i mało pojemnym
> rozwiązaniu ?
??? Przecież ten flejm zacząłeś od sugestii jakoby SSD były bardziej
awaryjne niż HDD.

Tak na prawdę jedyną wadą SSD jest to, że GB kosztuje ~10x drożej niż GB
HDD. Pojemność nie stanowi problemu. Już teraz dla ludu są przecież
dostępne pojemności 500MB, a dla przedsiębiorstw 2T (zdaje się, że ktoś
pokazał już 4T). Zresztą cena w wielu przypadkach też nie jest problemem
ponieważ wg. zeznań różnych firm TCO SSD jest niższy niż HDD.