Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Thu, 31 Jan 2013 16:55:50 +0100

On 2013-01-31 16:38, RadoslawF wrote:[.....]
> Link o awaryjności dysków SSD sięgający u pewnych producentów
> 40% jest poparciem jakich słów zwolenników ? Bo mam wrażenie
> że jednak nie tych o bezawaryjności ?
OK, jest tam też podane, że SSD innych producentów mają awaryjność
poniżej 1% której żaden producent HDD nie osiągnął i pewnie nigdy nie
osiągnie. Dziwię się więc, że nie wyciągnąłeś wniosku, że SSD są 2-3
razy mniej awaryjne niż najlepsze HDD. :-D

> A teraz wyjaśnij jak z cytowanego zdania doczytałeś stwierdzenie
> że dyski HD są bardziej awaryjne od SSD ?
Nie wyciągnąłem takiego wniosku z cytowanego zdania. To, że SSD są tak
samo (lub mniej) awaryjne od HDD to moje stwierdzenie.