Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Wed, 30 Jan 2013 13:13:52 +0100

On 2013-01-30 12:43, Maciek Babcia Dobosz wrote:
[.....]
> A czemu farta z tym Seagatem? Ten modeł to głownie blokada dostępu
> spowodowana błędnym firmware-m. Seagate poz mianie firmware nadal te
> dyski sprzedawał. Awarii było znacząco mniej ale legenda że są awaryjne
> pozostała.
To podobnie jak w przypadku SSD od OCZ gdzie dużo problemów
(podejrzewam, że przytłaczająca większość) jest spowodowanych błędami w
firmware. No cóż, błędy młodości. Zresztą tak jak i w przypadku HDD -
zapewne wielu z nas pamięta czasy gdy HDD trzeba było parkować. :-D

Natomiast pisząc o farcie miałem na myśli to, że mam dwa awaryjne modele
i żaden z nich nie padł mi jakoś przedwcześnie. A ten mój Seagate nadal
działa, tyle, że w komputerze "testowym" a nie podstawowym. A na jego
miejsce kupiłem 7200.12 1T. :-D