Re: Problemy z SSD

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sat, 26 Jan 2013 23:08:19 +0100

Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
> mysle ze mozna zalozyc ze piszacy na ta grupe nie traktuja komputerow
> jako zla koniecznego na ktorym trzeba oszczedzic kazdy mozliwy grosz

Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź i się zastanów co mam na myśli.
Spotkałeś się choć raz z osobą, która kupiła SSD i powiedziała: "wydajność
wzrosła, ale nie tego się spodziewałem - pieniądze mogłem wydać na coś
lepszego"?
Ci co kupili i im nie padł to będą zachwycać SSD, bo nie potrafią przyznać się
do błędu.