Re: Problemy z SSD

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 28 Jan 2013 09:07:10 +0100

Dnia 2013-01-26, o godz. 23:08:19
"qwerty" <qwerty01_at_poczta.fm> napisał(a):

> Ci co kupili i im nie padł to będą zachwycać SSD, bo nie potrafią
> przyznać się do błędu.

No ja kupiłem. Nie padł mi. Nie zachwycam się - jestem zadowolony że w
moim zastosowaniu w jednym komputerze dość radykalnie skrócił mi czas
części operacji. Nie uważam tego zakupu za błąd. Czyli co? nie potrafię
przyznać się do błędu? Tylko wytłumacz mi jeszcze na czym ten błąd
polegał bo ja go nie dostrzegam.

Zdrówko