Re: Przejściówka CF - PATA 44pin [2,5"]

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Sat, 26 Jan 2013 22:54:56 +0100

Użytkownik "Michal" <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com> napisał w
wiadomości news:ke1834$gbi$1_at_mx1.internetia.pl...
> Chyba znalazłem:
> http://allegro.pl/compact-flash-2-5-ide-44pin-dual-adapter-ssd-dysk-i29641
> 40179.html
> JakieÅ› przeciwwskazania do zastosowania w celu jw? OS to desktopowy linux,
> ale raczej z minimalną ilością zapisów poza logami, więc CF
> (SandDisk Extreme III) powinien wytrzymać sensowną ilość czasu.

Jakiś czas temu próbowałem odpalić CF 4GB Trascend 133x oraz 4GB Kingston
133x ElitePro.
Nie udało się (Windows XP Embedded, system plików NTFS, komputer
przemysłowy).
Skończyło się na zakupie CF Trascend Ultra Industrial. Ta już w specyfikacji
ma zapisane "True IDE Mode: Fixed Disk"
Ten Sandisk może nie będzie robić problemów bo ma przełączanie w tryb True
IDE. Standardowo po włączeniu ma ustawiany tryb PC Card ATA. I tak też były
w laptopie widziane te "zwykłe" Trascendy i Kingstony.
http://www.manualslib.com/manual/147818/Sandisk-Compactflash-Extreme-Iii.html?page=44

Pozdro

--
Irokez