Re: Problemy z SSD

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Sat, 26 Jan 2013 20:36:51 -0000

"qwerty" <qwerty01_at_poczta.fm> wrote in message
> Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
> A co mają powiedzieć? Że są durniami i wtopili kilka stówek?

mysle ze mozna zalozyc ze piszacy na ta grupe nie traktuja komputerow
jako zla koniecznego na ktorym trzeba oszczedzic kazdy mozliwy grosz

upieranie sie ze kazdy powinien patrzec na swiat z twojej perspektywy
jest smieszne, a nazywanie osob ktore cenia sobie komfortowa prace
z komputerem durniami tylko dlatego ze wydaja na to kilka stowek
wyglada dziecinnie... teraz zacznij napierac ze tylko debile kupuja
karty graficzne bo przeciez integry sa praktycznie za darmo a tobie
integra wystarcza, potem powtorz to samo dla raid, zasilaczy 350W+
oraz systemow z 3 i wiecej GB ramu... :)