Re: kamera ip - jaka?

Autor: oofbar <klezmer83_at_gmail.com>
Data: Wed, 23 Jan 2013 16:47:57 +0100

> Jakąś kamerę IP jak sugeruje Michał. Tylko warto zwrócić uwagę na
> warunki w jakich to będzie działać. Przy małej rozdzielczości z 20m
> może być już problem z odróżnieniem osób jeśli kamera będzie miała
> niska rozdzielczość. 5 metrów to szerokość drzwi? Sklep? ;-) Sporo.
> Kamera ma być ruchoma? Nieruchoma? Z zoomem? Jak kiepskie warunki to
> mam mieć podświetlenie wbudowane czy zewnętrzne? Ma być tylko podgląd
> czy tez rejestracja? Kamera ma być wewnątrz budynku czy na zewnątrz
> (to ważne bo np. w niskiej temperaturze zaparuje Ci obiektyw czy
> [...]
Dzięki za odpowiedzi.

Tak, 5m albo nawet 7m, nie mierzyłem i z 3m wysokosci. Drzwi do dużego
magazynu. Kilka osób w budynku chce miec możliwośc w dowolnej chwili
zobaczyć, co tam się dzieje, jedna czy max dwie osoby chca miec
mozliwosc w kazdej chwili popatrzec sobie na to z internetu. Dalej:
wewnątrz; nieruchoma; nie wiem czy z zoomem, wiec chyba nie; sam podglad
(jak pisałem, opcja rejestracji -na przyszlosc- nie zaszkodzi); widoczna.
Ludzi ma byc widac wyraźnie, przedmioty tez (ale napisów na pudełkach
czcionką 24 nie musze widziec , z około 20m, oświetlenie średnie
(świetlówki), raczej jasno. W ciemności kamera może być ślepa.
Właśnie nie wiem jaką rozdzielczość potrzebuję.
Może takie coś:
http://www.dlink.com/us/en/home-solutions/view/network-cameras/dcs-2132l-cloud-camera-2200
albo:
http://www.dlink.com/us/en/home-solutions/view/network-cameras/dcs-942l-enhanced-day-night-cloud-camera

Czy raczej coś z większą rozdzielczością stąd:
http://www.kamery.pl/produkty/kamery-zintegrowane-ip/index.html
albo:
http://www.kamery.pl/produkty/kamery-kompaktowe-ip/index.html

Z góry dziękuję za rzeczowe argumenty.