Re: kamera ip - jaka?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu, 24 Jan 2013 00:27:12 +0100

Dnia Wed, 23 Jan 2013 16:47:57 +0100, oofbar napisał(a):

> Dzięki za odpowiedzi.
>
> Tak, 5m albo nawet 7m, nie mierzyłem i z 3m wysokosci. Drzwi do dużego
> magazynu. Kilka osób w budynku chce miec możliwośc w dowolnej chwili
> zobaczyć, co tam się dzieje, jedna czy max dwie osoby chca miec
> mozliwosc w kazdej chwili popatrzec sobie na to z internetu. Dalej:
> wewnątrz; nieruchoma; nie wiem czy z zoomem, wiec chyba nie; sam podglad
> (jak pisałem, opcja rejestracji -na przyszlosc- nie zaszkodzi); widoczna.
> Ludzi ma byc widac wyraźnie, przedmioty tez (ale napisów na pudełkach
> [...]

Postawiłeś dość twarde warunki. W zasadzie odpadają wszelkie kamery z
przetwornikiem 1/4" i o rozdzielczość < 1,3 Mpix. Proponuję
http://www.kamery.pl/produkty/kamery-zintegrowane-ip/lc-626-ip.htm
Ma WiFi, zaoszczędzisz na kablu sieciowym. Szkoda tylko, że nie ma
regulowanego obiektywu, ale może da się go zamówić.
Z tańszych urządzeń bardzo ciekawą propozycją jest
http://www.kamery.pl/produkty/kamery-zintegrowane-ip/lc-751-ip.htm, ale
nie znam tej firmy zupełnie.

BTW dlaczego o kamerę pytasz tutaj? Skontaktuj się z ludźmi montującymi
taki sprzęt albo chociaż ze sprzedawcą, oni Ci dokładnie podpowiedzą, co
należy zakupić. Pamiętaj o dokładne dopytanie się o kąty widzenia i o
możliwość wymiany obiektywu na regulowany. A także o dostępność
aplikacji do rejestracji obrazu, z reguły dodawana jest gratis.

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/