Re: kamera ip - jaka?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed, 23 Jan 2013 13:10:03 +0100

Dnia 2013-01-23, o godz. 01:45:54
oofbar <klezmer83_at_gmail.com> napisał(a):

> Witam,
>
> Potrzebna mi kamera. Dostęp do obrazu (live) ma być jednocześnie z 3
> różnych miejsc wewnątrz budynku (monitory 19"/22") i z internetu
> (login i hasło), bez nagrywania (ale kto wie czy kiedyś nie będzie
> potrzebne, chciałbym to uwzględnić jeśli się da).
> Kamera ma patrzeć z odległości około 10-20m na około 5m wejście do
> budynku, załóżmy, że raczej dobrze oświetlone, ale nie zawsze,
> niemniej jednak żadne dodatkowe światła (także te zintegrowane z
> kamerą) nie wchodzą w grę.
> [...]

Jakąś kamerę IP jak sugeruje Michał. Tylko warto zwrócić uwagę na
warunki w jakich to będzie działać. Przy małej rozdzielczości z 20m
może być już problem z odróżnieniem osób jeśli kamera będzie miała
niska rozdzielczość. 5 metrów to szerokość drzwi? Sklep? ;-) Sporo.
Kamera ma być ruchoma? Nieruchoma? Z zoomem? Jak kiepskie warunki to
mam mieć podświetlenie wbudowane czy zewnętrzne? Ma być tylko podgląd
czy tez rejestracja? Kamera ma być wewnątrz budynku czy na zewnątrz
(to ważne bo np. w niskiej temperaturze zaparuje Ci obiektyw czy
kopułka i nic nie widzisz)? Widoczna czy ukryta? Streaming z kamery to
akurat najmniejszy problem - zwykle maja one wbudowane serwery
pracujące w paru protokołach i załatwiają autoryzację na poziomie samej
kamery.

Zdrówko