Re: dd-wrt na tl-wr1043nd

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 21 Jan 2013 00:32:13 +0100

Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

> Wez Gargoyle, to Open-WRT obudowany bardzo przyjemnym webGUI. Prosty i
> skuteczny. A ma wiele ciekawych funkcji ponad soft standardowy: VPN,
> wsparcie dla sieci TOR, mozliwosc podpinania dyskow USB i robienia ich
> dyskami sieciowymi, to samo z drukarkami, QoS, definiowane "access
> restrictions" i quoty - wszystko latwe do "wyklikania". Plus cuda na kiju z
> shella, ale nie musisz go tykac.
> Poza tym np. takie przekierowanie portow (forwarding) w standardowym sofcie
> ma ograniczenia (np. max 16 czy 20 wpisow), w sofcie alternatywnym nie ma
> takich glupich ograniczen.

Kurde! ;)

Wzialem na warsztat dd-wrt :) I poki co tego sie bede trzymal, co nie
wyklucza eksperymentow w przyszlosci. Ogolnie wiec, nie interesują mnie
rĂłzna "Za" innymi alternatywnymi OpenWRT, Tomato, Gargoyle. Intereseuje
mnie PRZECIW dd-wrt w kontekscie firmwarĂłw oryginalnych. Zwlaszcza dla
tplinka. Bo na linksysie jzu wymienilem :)