Re: dd-wrt na tl-wr1043nd

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Tue, 22 Jan 2013 15:07:47 -0000

"Mr Misio" <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> wrote in message
> Wzialem na warsztat dd-wrt :) I poki co tego sie bede trzymal, co nie wyklucza
> eksperymentow w przyszlosci. Ogolnie wiec, nie interesują mnie rózna "Za"
> innymi alternatywnymi OpenWRT, Tomato, Gargoyle. Intereseuje mnie PRZECIW
> dd-wrt w kontekscie firmwarĂłw oryginalnych.

jak dziala to dziala, mnie od dd-wrt odrzucilo po instalacji na dir-615
najpierw nie dzialal wds, naprawili ale cuda dzialy sie ze switchem,
naprawili ale siadlo wifi itd. itp.

jak sie trafi na wersje w ktorej wszystko co potrzebne dziala stabilnie
to jest ok, inaczej bywa frustrujaco

za to ew. bugi w tomato jak do teraz mnie omijaly albo nie byly zbyt
upierdliwe wiec darze tomato o wiele wiekszym sentymentem niz dd-wrt