Re: dd-wrt na tl-wr1043nd

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Mon, 21 Jan 2013 00:09:01 +0100

Dnia Mon, 21 Jan 2013 00:01:16 +0100, Mr Misio napisał(a):

> Ale czytales, ze wlasciwie jestem lamerem w tych sprawach i przez lata
> wystarczal mi formowy firmware linksysa. Nie narzekalem na stabilnosc
> ani nie mialem potrzeb uruchomienia czegos, czego nei bylo w oryginalnym
> firmware.
> Dlatego zalozylem, ze kazdy wlasciwie alternatywny moze wniesc jakas
> wartosc dodaną, ktorej prawdopodobnie nie zauwaze az mi ktos nie pokaze
> palcem.

Wez Gargoyle, to Open-WRT obudowany bardzo przyjemnym webGUI. Prosty i
skuteczny. A ma wiele ciekawych funkcji ponad soft standardowy: VPN,
wsparcie dla sieci TOR, mozliwosc podpinania dyskow USB i robienia ich
dyskami sieciowymi, to samo z drukarkami, QoS, definiowane "access
restrictions" i quoty - wszystko latwe do "wyklikania". Plus cuda na kiju z
shella, ale nie musisz go tykac.
Poza tym np. takie przekierowanie portow (forwarding) w standardowym sofcie
ma ograniczenia (np. max 16 czy 20 wpisow), w sofcie alternatywnym nie ma
takich glupich ograniczen.

--
pozdro
R.e.m.e.K