Re: Problemy z SSD

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Thu, 17 Jan 2013 17:24:25 +0100

Dnia 2013-01-17 15:58, Użytkownik m4rkiz napisał:

> ja tez mialem z maluchem swoje przygody, ale nie zrazilem sie z tego
> powodu do *wszystkich* modeli wszystkich producentow,
> co zdaje sie sugerowac qwerty kilka postow wyzej

Nie zapominaj że malucha od poloneza odróżnisz na wygląd nawet
ze sporej odległości i bez wsiadania. Dobrego od złego SSD
(nawet jeśli tylko dla konkretnej płyty) nie odróżnisz bez
wiedzy na której posiadanie trzeba jednak poświęcić trochę
własnego cennego czasu.

Problemem z tą i podobnymi dyskusjami jest uczestnictwo w nich
ludzi którzy na SSD wydali spore pieniądze (kilkaset zł) i teraz
chcą sami siebie przekonać że SSD warto montować zawsze i wszędzie,
co akurat nie jest prawdą. Jak dojdą do tego opisywane problemy
współpracy pewnych serii dysków z pewnymi kontrolerami to
wychodzi że kupowanie SSD w ciemno w nadziei że nie trafi się
źle jest sporym błędem. No ale zawsze jak zbraknie argumentów
to można napisać "w kopaniu ze stadnina koni przegrasz".

Pozdrawiam