komputer o małym poborze prądu

Autor: identyfikator: 20040501 <NOSPAMtestowanije_at_go2.pl>
Data: Thu, 17 Jan 2013 17:19:25 +0100

witam, że czasem taki wątek się pojawia, ale jakoś nie znalazłem
interesujących informacji, poza tą, że warto zainteresować się Celeronem
D... chciałbym złożyć kompa do pracy 24/365... zależy mi na niskim poborze
mocy, ale i nie cięciu się filmów... powyżej kosztów jest kryterimu
hałasu... jakby Ktoś miał jakieś typy to proszę. P.S. ja jestem zielony,
kupiłem P4 2GHz i jakąś płytę, to to cholerstwo po wyłączeniu prądu trzeba
później dwukrotnie uruchamiać... więc wolę AMD.