Re: kasowanie danych bezpowrotne

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Thu, 17 Jan 2013 16:27:39 -0000

"Kamil" <kamil_at_neostrada.pl> wrote in message
> Co niby jest nieudokumentowaną funkcją? Format /u ?

no to zarzuc dokumentacje do format /u pod windowsem

to ze ten parametr jest prawdopodobnie jakos obslugiwany przez
program w binarce widze, ale w dokumentacji o tym ani slowa,
nawet pomoc programu na ten temat milczy

za to mam tone programow ktore dokladnie pokazuja jak dzialaja,
maja mozliwosci i logi\raporty znacznie bardziej rozbudowane
i generalnie wiadomo co robia

> Proponuję znaleźć w sieci polecenia DOS i poduczyć się.

podejrzewam ze nie potrzebuje, zwracam uwage jedynie ze uzywanie
nieudokumentowanych opcji w raczej topornym programie niekoniecznie
musi byc sensownym rozwiazaniem z punktu widzenia bezpieczenstwa danych