Re: Problemy z SSD

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Tue, 15 Jan 2013 11:31:16 +0100

W dniu 2013-01-14 22:22, Michal pisze:

> No niestety - pomimo innych zalet SSD, to nie s膮 rozwi膮zania
> trwa艂e. IMHO nale偶y je traktowa膰 jak co艣 co si臋 zu偶ywa, a nie
> rozwi膮zanie "na wieczno艣膰" jak HDD.

Taaa.. tylko wymiana dysku raz na 2 miesi膮ce jest przegi臋ciem. Swoj膮
drog膮 nie rozumiem na czym firma zarabia daj膮c gwarancj臋 N lat. Dysk w
produkcji musia艂by dolara kosztowa膰.

> Chyba na s艂ynnych danych silnie kompresuj膮cych si臋.

A to ma znaczenie przy dyskach? Czy protok贸艂 SATA dokonuje kompresji w
locie?

Testy robi艂em za pomoc膮 program贸w do benchmark贸w. Nie mam poj臋cia jaki
typ danych one generuj膮. Zreszt膮 od tego w膮tek zacz膮艂em.

--
Pozdrawiam
Marek