Re: Problemy z SSD

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Tue, 15 Jan 2013 11:21:54 +0100

W dniu 2013-01-15 00:23, T.F. pisze:

> Wypiernicz tego Marvella na zlom!!!
> hint:
> http://forum.purepc.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=33996

Zamierzam, ale nie mam czym go podważyć aby wyciągnąć go z płyty głównej :-D

Mam I7 na 1156. Płyty na tym wykazie supportują 1155 :( Nie przełożę
procesora. Zakup całego nowego sprzętu po to aby przyspieszyć zapis
dysku jest zbyt drogi :-( Wolałbym jakiś kontroler.

Ponadto gdy patrzę na testy, to okazuje się, że prędkość I/O (głównie
dla odczytu) mam bardzo zbliĹĽonÄ… do maksymalnych podawanych dla Vetrex'a
3. To nieco zbija mnie z tropu.

--
Pozdrawiam
Marek