Re: Problemy z SSD

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Mon, 14 Jan 2013 22:22:37 +0100

W dniu 2013-01-14 21:40, Marek pisze:

> Taaa... Założyłem, że te dyski są w miarę trwałe.

        No niestety - pomimo innych zalet SSD, to nie sÄ… rozwiÄ…zania trwaÅ‚e.
IMHO należy je traktować jak coś co się zużywa, a nie rozwiązanie "na
wieczność" jak HDD.

> Skupiłem się na wydajności, która wyszła mi całkiem nieźle nawet na
> tym kontrolerze, który na płycie mi dali.

Chyba na słynnych danych silnie kompresujących się.

> Tego dowiedziałem się po niewczasie. Pech... Następnym razem muszę
> bardziej się przyłożyć i nie ufać sprzedawcom. Podobno serwis nie
> narzekał na nie.

Standard. Większość sprzedawców ma i zachwala OCZ (w tym felerne
Agility3) oraz ADaty. Mało który ma Samsungi 830/840PRO oraz Cruciale M4
i można od nich usłyszeć "że to badziewie". Ocenę pozostawiam Tobie.

> 5GB/s to i tak 10x tyle ile hipotetycznie dysk może wycisnąć. Więc
> raczej wąskim gardłem będzie styk dysku z kontrolerem.

        PomyÅ‚ka w pisowni - powinno być 5 Gb/s, a to już jest ograniczenia.

--
/MB