Re: Problemy z SSD

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 13 Jan 2013 16:50:41 +0100

W dniu 2013-01-13 15:47, Tomasz Jasiński pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 13 Jan 2013 15:30:31 +0100
> doszła do mnie wiadomość <kcugf2$rlj$1_at_node1.news.atman.pl>
> od Marek <precz_at_spamowi.com> :

> Nie istnieją dyski niezawodne, istnieją mniej lub bardziej zawodne.

Wprowadził trzecią kategorię: mega-zawodne. Na podstawie swojego
przypadku mógłbym w/w dysk do takich zakwalifikować. Jeśli kolejny dysk
SSD padnie mi za 2 miesiące, to wracam do HDD.

> Jednemu padnie, drugiemu nie...

Czyli 50% osób wymienia je raz na 2 miesiące? :-D

> Producent przeprowadza pomiar w określonych warunkach i na określonym
> sprzęcie, jak zestawisz taki sam sprzęt i oprogramowanie to i wyniki
> takie same uzyskasz.

Domyślam się. Wprowadźmy więc roboczo współczynnik rzeczywistości Wrz
zdefiniowany jako realne transfery pod W8 / transfer deklarowany. Czy
istnieją dyski SSD w Wrz>0.6 ?

--
Pozdrawiam
Marek