Re: Problemy z SSD

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sun, 13 Jan 2013 19:23:57 +0100

W dniu 2013-01-13 16:50, Marek pisze:
> [...]
No to ja mam również podobne doświadczenia z OCZ z serii 3 - z
niektórymi płytami (a dokładnie z czipsetem intela H67) padają jak muchy
- po prostu przestają być wykrywane. Z ~10szt agility/vertex3 które
zamontowałem z takim czipsetem - padły 7, z czego niektóre na zasadzie
wymiany (padł, wstawiony nowy, następny padł, wstawiony następny itd).
Problem jest ponoć nas styku kontrolera Sandforce i interfejsu sata w
czipsecie intela, ale rozwiÄ…zania brak.
Problem znikł po zastosowaniu w tym samym miejscu SSD intela z serii
320/520.