Re: Problemy z SSD

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Sun, 13 Jan 2013 15:47:04 +0100

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 13 Jan 2013 15:30:31 +0100
 doszła do mnie wiadomość <kcugf2$rlj$1_at_node1.news.atman.pl>
 od Marek <precz_at_spamowi.com> :
>Witam,
>
>Kiedyś poruszałem wątek niezawodności SSD. Moje wątpliwości zostały
>stłumione. Podobno miały być niezawodne. Kupiłem więc taki dysk i ...
>nacieszyłem się nim 2 miesiące zanim padł. Był nim OCZ Agility 3, 120GB,
>500/525.

Nie istnieją dyski niezawodne, istnieją mniej lub bardziej zawodne.

>Pierwsze pytanie więc: miałem pecha, czy jednak ten producent / model a
>może typ SSD dysku jest do bani jednak?

Jednemu padnie, drugiemu nie...

>Druga sprawa to wydajność pod W8 Pro. Piszą, że ma 500/525. W życiu tyle
>nie miał. Nie pamiętam dokładnie ale jak miał 60% tego co napisali, to
>dużo.

Producent przeprowadza pomiar w określonych warunkach i na określonym
sprzęcie, jak zestawisz taki sam sprzęt i oprogramowanie to i wyniki
takie same uzyskasz.

--
Tomasz Jasiński
Jak wiadomo, Pan Bóg jest wszechmocny i wszystko