Re: Problemy z SSD

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Sun, 13 Jan 2013 17:13:15 +0100

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 13 Jan 2013 16:50:41 +0100
 doszła do mnie wiadomość <kcul5c$r0s$1_at_node2.news.atman.pl>
 od Marek <precz_at_spamowi.com> :

>Domyślam się. Wprowadźmy więc roboczo współczynnik rzeczywistości Wrz
>zdefiniowany jako realne transfery pod W8 / transfer deklarowany. Czy
>istnieją dyski SSD w Wrz>0.6 ?

Wyniki testów laboratoryjnych i domowych będą zupełnie inne ze względu
na konfiguracje i oprogramowanie testowe, to trzeba przyjąć do
wiadomości.

--
Tomasz Jasiński
Jak wiadomo, Pan Bóg jest wszechmocny i wszystko