Re: Laptop HP - zatrzymywanie wentylatora

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 11 Jan 2013 02:12:15 +0100

Dnia Mon, 07 Jan 2013 23:14:03 +0100, Jaskiniowiec napisał(a):

> Napisalem, ze nie mialem. Braklo...

Najpierw się sprawdza, czy się ma pastę dostępną, a potem się zabierać można
za demontaż chłodzenia. :)

> Inna sprawa, ze radiator na procku nie byl nawet tkniety. Zdaje sobie
> sprawe, ze stara pasta mogla wyschnac i popekac itd ale nie jestem
> wlasnie kozak, by zdejmowac radiator i nie dawac nowej pasty, wiec tego
> nie tknalem. Wyczyscilem jedynie wentylator, ktory jest *oddzielny* od
> reszty radiatora (stad lakoniczny opis, bo liczylem na osoby, ktore mialy
> w rekach ten model i o tym doskonale wiedza).

To w takim razie przepraszam - założyłem, że radiator został z procesora
ściągnięty. :)

> A pytalem czy jest jeszcze inny czujnik (np. na plycie), czy tylko w
> wiatraku i procku (gdzie w procku dziala, bo pokazuje prawidlowa temp.). I
> ew porady, co w tym konkretnym laptopie/serii siada, a nie wykladni o
> temperaturach i smarowaniu prockow.

Nie wiem, jak to w laptopach bywa, ale może ma dodatkowy czujnik gdzieś pod
gniazdem procesora np.?

> Nevermind. Google podpowiada, ze jednak wiatraki siadaja w tych modelach.
> Nowy wiatrak i tak w drodze, wiec okaze sie po wymianie, czy to bylo to...

Pożyjesz zobaczysz. :)

[ Love. The slowest form of suicide.                  (znalezione w necie) ]